my one

Përdorimi i aplikacionit My ONE

 

Ju mund të rimbushni numrin tuaj apo të aktivizoni paketa nga aplikacioni My ONE vetëm me disa hapa të thjeshtë.

Ndiqni Udhëzimet për


Regjistrim

Klikoni këtu për të mësuar si të regjistroheni në aplikacionin My Telekom

1

Shkarkoni Applikacionin në App Store ose Play Store

App Store

Play Store

2

Ndiqni hapat për tu regjistruar

1

Klikoni ikonën e My ONE në telefonin tuaj.

2

Pranoni Termat & Kushtet

3

Ju mund të hyni duke zgjedhur Harrove Fjalëkalimin ose Hyr me Facebook

3

Hyr nëpërmjet Harrove Fjalëkalimin

1

Klikoni Harrove Fjalëkalimin

2

Vendosni numrin e telefonit dhe klikoni Dërgo Fjalëkalimin

3

Kodi i ardhur me SMS do të plotësohet automatiksht, klikoni Vazhdo

 

4

Vendosni Fjalëkalimin dhe më pas klikoni Krijo Fjalëkalimin

5

Pasi të vendosni fjalëkalimin ju do të hyni automatikisht në My ONE.

4

Regjistrim me Facebook

1

Klikoni Hyr me Facebook

2

Klikoni Continue as (Emri juaj i Facebook)

3

Klikoni Regjistrohu tani

 

4

Vendosni numrin e telefonit dhe klikoni Dërgo Fjalëkalimin

5

Kodi i ardhur me SMS do të plotësohet automatiksht, klikoni Vazhdo

6

Pasi të klikoni Vazhdo ju do të hyni automatikisht në My ONE.


Rimbushja

Klikoni këtu për të mësuar si të regjistroheni në aplikacionin My Telekom

5

Ju mund të rimbushni numrin tuaj ose të dikujt tjetër duke ndjekur hapat e mëposhtëm:

Fitoni 3GB për rimbushje 500-1000 Lekë dhe 11GB për rimbushje mbi 1000 Lekë

1

Hyni në aplikacionin My ONE dhe klikoni ikonën e Rimbushjes në Faqen Kryesore ose në menunë e aplikacionit zgjidhni Rimbushje.

2

Zgjidhni  numrin ONE për të cilin do të bëni rimbushjen dhe klikoni Vazhdo

3

Zgjidhni një nga  vlerat e rimbushjes, vendosni vlerën që dëshironi, ose përdorni kartën rimbushëse dhe klikoni Rimbush

4

Paguani me çdo kartë bankare ose zgjidhni një nga kartat e përdorura më parë. Ju mund të ruani deri në 2 karta bankare.

5

Ju mund të përdorni çdo kartë bankare. Plotësoni të dhënat e kartës bankare. Numrin e kartës dhe datën e skadencës e gjeni në pjesën ballore të kartës. Kodin CVC e gjeni në pjesën e pasme të kartës

Ju sapo rimbushët me sukses!


Aktivizo Paketa

Klikoni këtu për të mësuar si të regjistroheni në aplikacionin My Telekom

6

Ju mund të aktivizoni Paketa duke ndjekur hapat e mëposhtëm:

1

Hyni në aplikacionin My ONE dhe klikoni ikonën e Paketa në Faqen Kryesore ose klikoni Paketa në menunë e aplikacionit.

2

Klikoni Aktivizo në paketën që dëshironi dhe konfirmoni aktivizimin

 

3

Konfirmo aktivizimin e Paketës

4

Paketa është aktivizuar pas njoftimit të aplikacionit “Paketa e zgjedhur u aktivizua me sukses

Ju sapo aktivizuat paketën me sukses!


Pagesa & Fatura

Klikoni këtu për të mësuar si të regjistroheni në aplikacionin My Telekom

7
1

Hyni në aplikacionin My One dhe klikoni ikonën e Fatura të papaguara në Faqen Kryesore ose në menunë e aplikacionit zgjidhni Fatura.

2

Zgjidhni faturën që dëshironi të paguani dhe klikoni butonin Paguaj tani

3

Paguani me çdo kartë bankare ose zgjidhni një nga kartat e përdorura më parë. Ju mund të ruani deri në 2 karta bankare.

4

Ju mund të përdorni çdo kartë bankare. Plotësoni të dhënat e kartës bankare. Numrin e kartës dhe datën e skadencës e gjeni në pjesën ballore të kartës. Kodin CVC e gjeni në pjesën e pasme të kartës

Ju sapo paguat faturën me sukses!


Regjistrim

1

Shkarkoni Applikacionin në App Store ose Play Store

App Store

Play Store

2

Ndiqni hapat për tu regjistruar

1

Klikoni ikonën e My ONE në telefonin tuaj.

2

Pranoni Termat & Kushtet

3

Ju mund të regjistroheni duke zgjedhur Harrove Fjalëkalimin ose Hyr me Facebook

3

Hyr nëpërmjet Harrove Fjalëkalimin

1

Klikoni Harrove Fjalekalimin

2

Vendosni numrin e telefonit dhe klikoni Dërgo Fjalëkalimin

3

Kodi i ardhur me SMS do të plotësohet automatiksht, klikoni Vazhdo

4

Vendosni Fjalëkalimin dhe më pas klikoni Krijo Fjalëkalimin

5

Pasi të vendosni fjalëkalimin ju do të hyni automatikisht në My ONE.

4

Regjistrohu me Facebook

1

Klikoni Hyr me Facebook

2

Klikoni Continue as (Emri juaj i Facebook)

3

Klikoni Regjistrohu tani

4

Vendosni numrin e telefonit dhe klikoni Dërgo Fjalëkalimin

5

Kodi i ardhur me SMS do të plotësohet automatiksht, klikoni My ONE.

6

Pasi të klikoni Vazhdo ju do të hyni automatikisht në My ONE.


Rimbushja

5

Ju mund të rimbushni numrin tuaj ose të dikujt tjetër duke ndjekur hapat e mëposhtëm:

Fitoni 3GB për rimbushje 500-1000 Lekë dhe 11GB për rimbushje mbi 1000 Lekë

1

Hyni në aplikacionin My ONE dhe klikoni ikonën e Rimbushjes në Faqen Kryesore ose në menunë e aplikacionit zgjidhni Rimbushje.

2

Zgjidhni  numrin ONE për të cilin do të bëni rimbushjen dhe klikoni Vazhdo

3

Zgjidhni një nga  vlerat e rimbushjes, vendosni vlerën që dëshironi, ose përdorni kartën rimbushëse dhe klikoni Rimbush

5

Paguani me çdo kartë bankare ose zgjidhni një nga kartat e përdorura më parë. Ju mund të ruani deri në 2 karta bankare.

6

Ju mund të përdorni çdo kartë bankare. Plotësoni të dhënat e kartës bankare. Numrin e kartës dhe datën e skadencës e gjeni në pjesën ballore të kartës. Kodin CVC e gjeni në pjesën e pasme të kartës


Aktivizo Paketa

6

Ju mund të aktivizoni Paketa duke ndjekur hapat e mëposhtëm:

1

Hyni në aplikacionin My ONE dhe klikoni ikonën e Paketa në Faqen Kryesore ose klikoni Paketa në menunë e aplikacionit.

2

Klikoni Aktivizo në paketën që dëshironi dhe konfirmoni aktivizimin

3

Konfirmo aktivizimin e Paketës

4

Paketa është aktivizuar pas njoftimit të aplikacionit “Paketa e zgjedhur u aktivizua me sukses


Pagesë Fature

7
1

Hyni në aplikacionin My One dhe klikoni ikonën e Fatura të papaguara në Faqen Kryesore ose në menunë e aplikacionit zgjidhni Fatura.

2

Zgjidhni faturën që dëshironi të paguani dhe klikoni butonin Paguaj tani

3

Paguani me çdo kartë bankare ose zgjidhni një nga kartat e përdorura më parë. Ju mund të ruani deri në 2 karta bankare.

4

Ju mund të përdorni çdo kartë bankare. Plotësoni të dhënat e kartës bankare. Numrin e kartës dhe datën e skadencës e gjeni në pjesën ballore të kartës. Kodin CVC e gjeni në pjesën e pasme të kartës

App Store

Play Store

Për më shumë informacion, ose për çdo pyetje që mund të keni, kontaktoni shërbimin e klientit në 142.